Jag har fått en trasig eller fel produkt - Hur gör jag?

Vi gör alltid vårt yttersta för att kontrollera våra produkter innan dom skickas och att packa på bästa möjliga sätt. Genom att nästan alla ramar/speglar vi skickar innehåller riktigt glas händer det tyvärr att produkten kommer fram trasig. Det sker på ungefär 1-2% av alla paket och är något vi hela tiden jobbar på att minska för att du som kund inte ska ha problem men även för att minska vår miljöpåverkan.

Vi packar alla våra ramar i stadiga kartonger kombinerat med kraftpapper och som skydd mot stötar packas alla ramar i bubbelplast (Tyvärr är bubbelplast det material som skyddar bäst, vi arbetar ständigt på att minska användandet) för att göra transporten hem till dig så säker som det bara går.

Om du har oturen och få en trasig eller fel produkt gör vi alltid vårt yttersta för att snabbt och smidigt hjälpa dig och minimera ditt besvär. Det enda vi behöver av dig är en bild på vad som är trasigt eller den felaktiga produkten. Maila till info@bga.se med bild på skadan, ordernummer, dina kontaktuppgifter och vad som har blivit fel så ser vi till att så fort de bara går lösa de till dig. 
Du kan även göra din reklamation via vår livechatt, för att kontakta oss där klickar du på den rosa chattrutan längst ner till höger.

Vårt yttersta mål är alltid att du som kund ska bli nöjd, gör vi fel (eller fraktbolaget) så gör vi alltid vårt yttersta för att göra dig nöjd. För att läsa våra fullständiga köpvillkor -klicka här-